På tal om humör !

Nog är det allt lite konstigt, att man ena sekunden är skitsur o på pisshumör o sen några minuter senare svänger det? Och nej, jag pratar inte om humörsvängningar nuu utan om hur 1 person kan få en på så bra humör, så snabbt (: Det hände mig idag, och tur var det föör annars hade nog denna kvällen inte blivit så särskilt kul alls ! :) Det är otroligt vad en person kan göra, speciellt när personen knappt förstår hur mycket den gör (: Man blir såå glad av att ha såna människor omkring sig !

Dagen har alltså varit rent ut sagt piss, vet inte varför heller, vakna på fel sida kanske?! Eller så var det bara pga att jag börja 8 imorse ! Hujj ! Nåå snart bor jag istan igen o då behöver jag inte stiga upp en minut före 7, kan t.o.m. vänta till 10 över om jag vill ! Läängtar ! :DD

Nu just har jag pratat med mina finisar Julia och Jennifer, samtidigt som jag lyssnar på sommarmusik o drömmer mig bort till Egypten ! bara 40+ dagar kvar nu ! Meen innan dess har jag lite saker att göra/utföra:

-Åka på Abi-resa och införskaffa karonkaklänning + skor
-Skriva lite prov
-Fylla ååår !
-Va på Karonka !

Jååå, så lite har jag o stå i med ;) Första delen av modersmålet ska också skrivas,... Nåja, nog lär jag överleva (: Ikväll ska jag faktiskt göra lite läxor, när jag har träningsfri (rehab förståss) dag såå ska jag iaf göra lite läxor ! För imorgon har jag fullt upp, ska träna, äta romantisk middag med jennifer och seen blir det baltic med julia och en massa andra innebandypeople ! Ska bli super !

Meen innan dess så ska jag alltså skriva en svenskauppgift som jag inte minns nått om :S, räkna matte & rita upp en hemsida ! :D hihi troor det blir IT först, sen matte o sist svenskan ! Neej om jag sku sätta fart nu då, så att jag kanske hinner med nått roligt också!? Jepp, så gör vi ! :D

hade !

// Glassflickan ",


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja ja vet att jag får dig på bra humör ;) hihi ne ja vet nog ;) hihi

40+ lät bättre! Inte länge kvar! :D

2011-01-11 @ 20:47:17
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar:

haha duu också ;) hihi ^^, I knooow, snaaart jeffe, snaaaaaaaaaaaaaaaaaaart ! :D

2011-01-11 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0