Uups !

Klockan är 03.08 ! Jag borde inte vara vaken, blogga eller framför allt INTE kolla efter nya kläder,... uups som jennifer sku ha sagt ! ;)



Meen till saken hör att jag INTE letat fram detta nu, detta är taget från min "önskelista" som jag sparat på H & M meen som dock fick en massa nytt isig igår,. uups,...

För att försvara mig lite, eheh såå behöver jag ett par nya pyjamasbyxor, NU ! Eftersom jag bara har 2par, varav det ena är för små o har inte använts på typ 1år och ska säljas och dom andra har STORA hål ! Så dom behöver jag !

Till egypten behöver jag ett par solglasögon, hade tänkt köpa ett par isomras meen det blev aldrig av ! Dessutom behöver jag definitivt en ny bikini också, har bara 1 o den börjar bli sliiten.

Hotpantsen behöver jag till dansen o sommaren överlag, har länge velat köpa men inte hittat ! Och 2st av orsaken att dom är såå billiga ! hihi

Ett par tights o sommarklänning kan också behövas i egypten !

Linnet behövs eftersom jag ska SÄLJA bort 2-3 st som är för små ! Och bh-string settet behöver jag få unna mig ;)

MEN innan jag klickar hem detta såå ska jag banne mig lägga in sminkbordet o notstället på marknaden o ha sålt det ena, så det så !

NU god natt !

// shoppingsugna glassflickan ",

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0