A lazy day !

Ja big surprise hörrni, det är mulet ! Nåja , jag var ju inställd på det iaf så :) Har dock hittills haft en riktig lat dag, steg upp först närmare 2 hahahah av att Jeffe messa ! hihi pinsaaamt ! Men är man trött så ;p det blev rätt många avsnitt HIMYM igår kväll så kom inte isäng förrän sent :) 

Nu är klockan alltså halv 4, uups och jag har haft Jennifer hit med amspapper så studiestödet har jag i princip fyllt i. Måste bara ha hyreskvittot från skolan och beskattningsintyget typ. Fint det ! 

Och så har jag betalat räkningar ! :D Nu borde jag sättta fart och städastädastäda ! Jennifer for precis hem för att göra det, så då måste nog jag också ! haha jag har inte fått mer än ett svar på förfrågan om jag får träna med NGD, och det var en spelare som sa att det nog var okej. Hmm, bestämde tidigare idag att jag måste ha 3 svar från spelare lr en tränare för att fara. Så det ser inte lovande ut. Vill inte fara dit om det inte är okej liksom :p Så då kanske det blir trav med Jennifer, Kaisa och C/o ikväll istället ! hoho vi får väl se :p har inte varit på trav sen lågstadiet när jag åkte med Åsa och Göstas var med o tävla :) Nostalgi lite iaf ! 

Vi får väl se hur det blir, nu måste jag iaf städa åt fiskis och kolla om det är ledigt och tvätta. 

Hej hopp ! 

// Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja det var lite ironiskt faktiskt att vi åt frukost typ samtidigt trots en tidsskillnad på 7h...^^ Jag glömde bort o fixa me hyreskvittot, ooops.. Ska fixa imorron..

O, btw, his name's still Hemingway! :)

2011-07-06 @ 02:11:53
Postat av: Hanna svarar:

haha jaa vi kan ju säga att jag lever kvar i usa tid ;)



okeej, ingen panik. Ska ha mamma och skriva din, bättre så. Far ut till sund imorrn kväll.



NEJ, han är numera känd som FISKIS ! Han är omdöpt ;D

2011-07-06 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0