Bra avslut på veckan !

Dagen blev rätt effektiv, tvätten vikt, ny tvätt tvättad & upphängd, disken diskad, saker plockade och en herrans massa bilder fixade & upplagda på facebook ! Känner mig rätt duktig iaf :P

Sen drog jag iväg för att jobba på ifkmatchen, hamna i norra kiosken -.- gillar faktiskt östra bättre. Även fast det kan va slött meen där får man iaf se matchen & kan ha polare hängandes utan att folk blir irriterade :) Då hade jag även fått sett dansuppvisningen. Menmen, man kan inte få allt :)

Matchen slutade iaf 2-1 till IFK efter mål av Strandvall & Lehtinen. Dock så fick Haka en spelare utvisad efter 8minuter. Så jaa, men dom vann iaf :)


@ Ålandstidningen

Efter matchen gick jag med Anna till Hesse efter hennes bankkort som hon glömt där ;p Sen följde jag med henne in & kollade hur hon bor :) Nu är jag hemma och ser på Bones, sen ska jag diska lite till och sen sängen och givetvis HIMYM. Jobb imorrn och fottis på kvällen. Backeberg 18.00, be there ! ;D 

Förresten har jag besöksrekord idag, hjälpte visst att länka den via "My blog" på facebook :)

Nattinatt !
// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0