Bra kväll !

Jaa kvällen blev super ! :) Hann äta middag i god tid, grillad broiler med ris ! Mums ! Tack mamma ! Sen åkte jag till stan för att sparka boll med mina grillisar ! Åh vad kul det äääär :D Den gör så att jag nästan klarar min innebandyabstinens :D haha

Efter fottisen slängde jag mig i duschen och sen åkte jag en snabbis till Varuboden innan jag fick finbesök av bästaste Sara Olsson ! Vi åt jordgubbar & glass och snacka om allt mellan himmel och jord. Sen blev vi att kolla på Sex education och våra konversationer ledde in på nya breddgrader ! haha awesome ! 

Nu är det sjukt varmt här, såå ska borsta tänderna, byta om och glo nått avsnitt HIMYM och hoppas på att det är lite svalare i sovrummet ! Imorrn är jag ledig igen och jag hoppas nästan på mulet, för min lägenhet är i stort behov av en uppfräshning ! För lyser solen är det nog stranden med Jennifer som vinner ;P Vi får se helt enkelt ! 

Ledig är jag iaf ! Underbart ! :D Fick även ett telefonsamtal av Regina, det blir 2 auktioner och så är vi bjudna på 20års kalas på lördag ! Sweet ! :)) På fredag är det alltså 20års fest, lördag 20års kalas och söndag fyller Ulrika år ! Får nog ringa och gratta eftersom jag alltid brukar träffa henne meen pgra bebben är dom kvar istorstan, mycket förståeligt ! En kalas helg alltså, som avslutas med auktionsplock med Regina på söndag. Ska bara jobba ons-fre och vara ledig imorrn först. Men det är bra med roliga planer, jag gillart ! Och så är det ju korpmatch på onsdag, det är för roligt för att avstå trots att vi suger ! ^^

Nu nattinatti, hääjj !

// Hanna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0