En slapp bebis dag !

Jag har haft en riktigt skön dag idag. Vaknade av alarm halv 11 men snooza och steg upp just före 12 ^^ Hann inte mer än att plocka fram frukost innan Ted (min kusin) ringde och berättade att de skulle komma in till stan. Och eftersom de sagt att de ville komma o kolla min lägenhet så blev jag tvungen att "panikstäda" lite. D.v.s. plocka undan lite och dammsuga snabbt ! Det gick på ½h, 45min och lägenheten så tuuusen ggr bättre ut ! haha det krävs alltså inte så mycket ^^

Efter lite ärenden på stan så åkte jag sen till faster för att träffa numera stora familjen. Och åååh så söt lilla pluttan var ! Och så liten ! Jisses vad snabbt man glömmer hur små alla bebisar är :) Hann bara prata lite så skulle Casper sova. Så vi satt och pratade och vips fick jag pluttan i famnen och det tog inte så länge innan hon somnade :) Och sen låg hon och sov i min famn i 3 timmar :) Så mysigt ! Efter 2h vakna Casper och då blev det liv i luckan, jisses vad han blivit stor ! Ska bli kul i höst när jag kommer att kunna träffa dom oftare :) Jag gav presenterna och så pratade vi lite mera om allt möjligt ! Riktigt skön dag helt enkelt ! 

Dessvärre sov tösen så länge så det blev bråttom för alla att fara hem och dom ska komma hem till mig en annan dag. Såå jag panikstäda i onödan meen det behövdes verkligen ändå så. 

Sen for jag o lämna tillbaka hyrfilmen som jag och Jennifer hyrde igår kväll. The back-up plan hette den & var riktigt bra ! En typisk film som jag gillar :) For sen och bytte ut rockofflappen till ett pass och därefter hem o där va pappa och Svante o tog hem cykeln. Nu har jag precis ätit och ska packa o fara till Sund. Vi ska och gratta farmor och sen imorrn ska jag vara barnvakt till Tilda mellan 12-16 så jag sover nog där sen. 

Hoppas alla har haft en bra dag trots regnet, 

// Yours truly, Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0