Fina tider !

Ja bloggen fick visst långhelg. Så det kan gå :p

Kökar var nice, även fast solen inte villa visa sig så mycket första dagen. Vi var till kyrkan o plantera blommor och sen börja vi klippa gräs, jag och Börje/ragnar/tröge kom sådär överrens. Han var latare än jag och ville inte gärna klippa längre stunder meen lite fick vi gjort iaf :) Jennifer var storjobbarn, men så fick hon glida runt med en sommersby i handen också så ;) haha 

Förutom gräsklippning hann vi med att åka på sightseeing på Kökar på jakt efter pojkar ;P, sola, njuta , bli grillmästare, akrobatisera, se på filmer och lite annat smått och gott :) En toppen fin break från vardagen helt enkelt ! (: Har många finfina bilder ;) hihi

På vägen hem satt vi ute i solen och njöt och jag kom underfund med att livet är rätt nice nu, bara man slutar stressa upp sig o njuter istället :) När vi kom iland åkte vi snabbt till stan och sen åkte jag efter en snabb dusch ut till Sund för att träffa mina barndomskamrater Erika och Linnéa. Dom har varit sommarålänningar och sommargrannar till oss så länge jag kan minnas :) Riktigt roligt och ses även fast det blev bara en kort stund ! Hann även med att nostalgiskt spela Skip-bo med dom och Jan, deras farfar. Minnen alltså ! Följt av Kina-schack där jag förlora stort ;p

Sen drog jag mig hemåt igen och kom isäng runt 2. 

Lördag morgon var trög, men jag tog mig upp och iväg till apoteket för att göra ärende åt syrran. Sen var det jobb, sjukt varmt, sjukt tråkigt, sjukt irriterande på thaitjejjor som bara nojsa. Jobbig dag helt enkelt. Efter dagens slut åkte jag snabbt hem, duscha och drog vidare till Eckerö där jag blev bjuden på grillat ! Nice ! Sen spela vi gin rummy kvällen lång ! Härlig kväll, kom i säng vid 2 igen, eheh ^^ Var alltså till syrran , Toffe och Tilda och dit kom även hans föräldrar. Trevliga prickar ! (: 

Idag var det jobb igen då, trögt att stiga upp meen jag hade varit smart nog iaf att ta med ipoden. Dagen gick liiite snabbare då iaf ! Men vi hade sjukt mkt att göra vilket ledde till att jag stanna 1h till och fick sen bråttom hem, duscha och sen iväg på middag. haha nån som ser ett mönster?! Idag hem till päronen för vi fick tidigare nämnda sommarålänningar på middag :) Och sen bildvisning och revansch ;) I ålandsspelet dock ;p haha ^^ 

Nu ligger jag i barndomsrummet och tänker på hur bra jag har det. Imorrn är det ev fotoshoot med brorsan (studentbilder), annars pyssel hemma med smått och gott. Ska till klippan med aktionsgrejjor och lite annat. Förhoppningsvis fottis på kvällen sen om vädret tillåter ! Ska njuta av 2 dagars ledighet nu, riktigt ordentligt :D 

Så nu nått avsnitt HIMYM och sen sova. Jag sku ju lägga mig tidigt. Men hade visst liite att ta igen på datorn (a) ehe ^^

Nattinatti ! 

// Hanna ((:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0