Göran 20 år !

Ja igår blev det att fara till Rundbergs palats och fira Göran ! Han gilla presenten och det var en mycket trevlig kväll även som nykter ! Drack bara 2 alkoläskburkar (kosken-lime) så :) Det var sjukt varmt så vi kunna sitta ute hela kvällen ! Nice ! Äntligen är det riktigt varmt ! Planen var att åka hem när Linus & Belinda åkte meen jag stanna kvar med Måns istället eftersom han just kommit dit. Vi åkte hem vid 12 :) Helt ok ! 

Hade sen tänkt umgås med Sanna & Jennifer meen eftersom dom typ dirket skulle till Arken så strunta jag i det och åkte hem och kollade på HIMYM istället och chillade :) Skönt det också ! 

Idag hade jag ingen väckarklocka på för att verkligen sova ut, och jaa halv 2 vaknade jag. Uups ! Nu är klockan 2 och jag ska småningom hämta tvätten, diska, plocka ihop auktionsgrejjerna och bestämma kläder till Åsas 20års kalas ikväll ! :)) Sen får vi se om jag sover där lr åker in till stan för att träffa Måns, han sku kolla om det hände nått på Indigo ikväll, isf far vi dit och chillar annars blir jag nog i Sund :) 

Det är mulet idag också, förvånande?! Nä, tänkte väl det. Hanna ledig = mulet. Menmen, emellanåt är det skönt det också. Jag har ju lite att göra idag så :p Ska väl sätta fart nu så att det blir gjort ! 

Ha en bra dag  ! Speciellt till alla som fyller år, Linus & Emil, Emma, Ville & Åsa ! Grattisgrattis ! :D

// Hanna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0