Jobb & rockoff !

Jag vet att jag varit sämst på att uppdatera, men förutom att mina tankar gått till Bob och Norge så har jag varit minst sagt upptagen. Har jobbat sjukt långa dagar, 2-3h övertid sen i tisdags... Så efter jobbet har jag bara hunnit äta, duscha och sen mött upp vänner & dragit till Rockoff ! Takida var grymma, as always ! Men orup igår var jaa, inte värt pengarna för julia ! haha igår var vi alltså ut ett gäng och käka på dinos varpå vi gick till Rockoff och chilla & sen blev det arken :) Riktigt trevlig kväll ! Träffade massor av folk och på dansgolvet kom en kille fram och sa: Duu, min polare där borta (peka) är mycket blyg men han tycker att du är jättevacker ! Det enda han vill är att dansa med dig. haha lite gulligt tyckte jag det var ! Det blev dock ingen dans eftersom Nettan drog iväg med mig :) Kanske han ska ut ihelgen!? hihi han var rätt söt faktiskt :) Om inte minnet helt sviker mig så var dom Österbottningar, lr polarn som snacka med mig var det iaf, kanske en sån man borde satsa på?! ^^ 

Efter att ha fått en random namnlös drink av Brian the bartender , socialat mig utav tusan och t.o.m. dansat ordentligt gick jag & Julia hem vid halv 3 tiden. Så var i säng runt 3 nått :) Helt lagom med tanke på att jag även skulle jobba idag. Meeen, NU är jag ledig ! I hela 3 dagar ! Det är sjuuuukt underbaaaaaaart ! Så fantastiskt att jag knappt kan förklara det ! hihi åh vad jag ska soooova & ha kul ihelgen ! 

Ska slänga upp lite bilder från Rockoff nån dag, men hittills har Hoffmaestro & Takida varit bäst och jag tror ingen kan slå dom ;p

Nu måst ja hoppa i duschen för vid 8 kommer Jennifer hit & då ska vi ner på stan och lyssna på The Ark ! Sista turnén dom har, jag sörjer nog inte men ska bli kul o se vad dom kokat ihop :) Lyssna ju faktiskt på dom rätt mycket för ett par år sen :) 

Solen skiner också, fint ! Hoppas verkligen att den gör det imorrn också :D 

Hej så länge ! 

// Hanna ((:

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jup osterbottningar IS the way to go! ;)

2011-07-28 @ 20:09:55
Postat av: Hanna svarar:

hahahhahahah ja visste att du sku kommentera det ;)

2011-07-28 @ 23:51:29
Postat av: Sofi

Haha ja e predictable :P

2011-08-02 @ 01:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0