Kalas igen !

Jo snart ska jag hoppa i duschen & sen traska iväg till 20års kalas nr 2 för denna helgen ! :) Sen blir det raka vägen in till stan för att möta upp Sanna & Jennifer efter att dom varit på cirkus :p 

Annars så har jag idag hunnit med att hämta tvätten, diskat, rensat på vinden, kopierat papper till studiestödsansökan och varit med auktionsgrejjer till Klippan.  Trots detta har jag sjuttioelvatusen saker att göra imorgon också innan jag ska vara på jobb kvart i 6, pust. 

Menmen, lika bra att ha o göra. Känner att jag behöver det just nu, annars blir jag bara o grubbla & fundera så mycket. Vilket inte lämpar sig då föremålet jag funderar på är upptagen. 

håhå, nu duschen ! Och just ja, vi var med i tidningen idag: 



Jag, Sanna & Tessa :)

Ni ser väl att jag är sjuukt brun i jmf med dom andra?! haha :D

// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0