Kors i taket !

Ja verkligen, för solen skiner & jag är ledig ! När hände det sist liksom?! Tippar på aldriiig. Idag är det fredag och det innebär att Rockoff börjar ! Helt sick att vi redan är inne i slutet av juli ! Om 1 månad flyttar jag ! Det känns galet overkligt ! Att efter 19½år på kobben ska jag faktiskt flytta. håhå men jag ser fram emot det, kommer nog bli kul ! :D 

Så dagen har jag hittills spenderat ute på studsmattan med Takida spelat från ipoden ! Åh, längtar till tisdag ! :)) Lyssnar egentligen på så blandad musik så jag har inga stoora favoriter meen frågar nån om mitt favoritband så är det Takida, utan tvekan ! Andra artister så gillar jag bara någon enstaka låt meen med Takida så är det annorlunda. Gillar nästan alla faktiskt ! Vilket är ovanligt för att vara mig :) 

Nu sitter jag funderar på hur jag riktigt ska lägga upp dagen. Vid 3 ska jag o brorsan iaf åka in till stan och stanna o handla på vägen. Sen är det duscha & fixa mig som gäller innan jag drar till Selinda till 18. Vi ska grilla och sen är det ner till Rockoff som gäller. Känner inte till "Pappas eget band" så vet ej om jag stressar ner till det eller drar senare till September ställer sig på scenen. Vi får se :) 

Det jag funderar på är alltså vad jag ska göra nu. Ska jag lägga mig på studsmattan en stund till eller bara packa ihop och börja dra mot staden?? Hmm, stort problem jag vet ! ^^ 

Ser hur som helst fram emot kvällen, Rockoff är årets höjdpunkt för Åland ! Alla drar sina feta arslen från husen & kommer in till stan. Blandat med turister innebär det sjukt mycket liv & rörelse på stan ! I like it ! :D Gillar även att jag kommer kunna gå varje kväll om jag vill eftersom jag bara jobbar dagtid, tummen upp för det (Y) ! 

Nu ska jag iaf stänga av datorn & så hoppas jag att vi ses i vimlet ikväll!  

Hejjhopp ! 

// Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0