Lillördag !

Är det idag ja, eller för mig är det egentligen fredag eftersom jag nu är ledig 2 dagar och sen börjar jobba igen ! Inte lätt att hålla koll på dagarna då nej :) Hur som helst så var det som vanligt på jobbet idag, lr nästan iaf. Jobbade sida vid sida med CHEFEN. Inte hipphurra om ni frågar mig, lite lätt jobbigt faktiskt då man känner sig duktigt påtittad ! Meen jag fick ingen dålig kommentar iaf ! Men stackarn hade börjar jobba 5 imorse och var kvar åtminstone till 16. Hujeda mig ! Själv jobbade jag bara ½h över eftersom jag bestämt med Måns att vi sku träffas och laga middag ! 

Måns fick vara mästerkock & gott blev det ! :) Nu har han dock övergivit mig i förtid eftersom han fick sin dator på posten idag, håhå karlar ! Såå nu sitter jag här o funderar vad jag ska hitta på riktigt. Det är korpmatch på backeberg om 1h och en kvart. Funderar på att fara o kika på den om jag lyckas dra någon med mig. Sara har dock inte tid eftersom hon prioriterat Vm-semifinal?! håhå korpmatcherna har ju såå högre standard ;) haha och Jennifer ska skumpa runt på en häst :p 

Ska ta och prova ringa Selinda, som antagligen jobbar meen man kan ju prova :D 

Hur som helst så skiner solen nu, det har varit mulet heeela dagen och jag är ledig imorrn och fredag ! Så nått ska jag banne mig hitta på ikväll ! :D 

So long, 

// Hanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0