Måndag igen !

Ja det sitter i att måndagar ska vara jobbiga, men denna var helt okej. Började dock dagen med att inte kunna sova, låg och vred och vände på mig hur länge som helst :S Vaknade sedan första gången vid 7tiden och sen var det tungt att stiga upp vid 9 efter att ha försökt somna om men bara vaknat igen i 2h. Suck,... 

Kom iaf på tid på jobb & träffa chefen som jag inte sett på drygt 1månad tror jag :p Fick iaf slutligen mitt sommarkort och förklaringen att jag skulle ringt på hennes privata nr ifall jag velat ha det tidigare. Jaha, men det har jag ju inte fått?! -.- Nåja, nu har jag det iaf. Kortet alltså, nått nr fick jag ej. 

Vi hade iaf lagom mycket att göra idag, trots råddiga finnar som inte kan beställa rätt antal sängar och andra som råkar ta personalhissen. hoho fick dessutom ett random samtal idag. Kvinnan börja prata på finska, jag svara att jag pratar svenska (på svenska) hon sa att hon ej prata svenska och la på. haha gissar att det var en telefonförsäljare lr liknande, det verkade ju inte viktigt iaf ;D

Ikväll har jag spelat fotboll igen, inte lika kul som sist för det var sjukt varmt men vi spela rätt bra så nog var det värt att fara iaf :) Bästa matchen hittills även fast det blå mållöst från vår sida. Ställningen blev 0-5 men till saken hör att motståndarna var dubbelt så många som vi. Så jaa, sku vi varit lite flera och haft alla på plats så hade det kunnat sluta annorlunda. För dom var inte sååå bra, så det så :) 

Efter matchen drog vi till Nabben & svalka oss, sen hem, duscha och iväg och handla i sista minuten. Nu sitter jag o slötittar på "Lotta på Liseberg" inte så värst roande. Funderar på att kolla på lite HIMYM och sen sova faktiskt, jag har ju ingen energi för något annat så :) dessutom behöver min kropp vila efter lite bollar här och där känner jag mig rätt mör ! Bjöd även på lite akrobatik i vanlig ordning ! hoho jaa underhållande ska det väl vara?! :D 

Hoppas alla andra har en bra måndagskväll ! 

// Fridens , Hanna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0