Mulen dag !

Jag är ledig och det är mulet. Är jag förvånad? Nej. Så denna dagen blev inte som jag tänkt mig meen jag har iaf hunnit plocka ner och lagt alla min torkade studentrosor i en fin glasburk. Och så har jag rensat en massa lådor på en massa papper. Alltid nått :p 

Småningom ska jag och pappa fara till Klippan en sväng med sminkbordet iaf, kanske något annat också. Det ska säljas på auktionen :) Eller så kanske jag tar brorsan med mig, pappa verkar så upptagen ^^

Klockan 6 har jag fottisträning med korpflickorna och efter den ska jag åka till Jennifer för o hämta AMS-papper som hon varit snäll och hämtat ! Tack ! Så ska ta och fixa in studiestödsanmälan nu är det tänkt :) 

Tja, så spenderar jag min lediga dag iaf. Har även hittat mitt "Nomination" armband ! Åh vad jag letat ! Meen nu får jag inte bitarna på plats, dom lösa alltså :( Måste be pappa om hjälp tror jag. För er som inte vet så ser att sådant armband ut såhär: 

Fast allas ser olika ut eftersom man har fått/köpt olika bitar :) Snygg design & personligt ! Jag gillar det ! :) jag har fått mitt av Christina och Gûnter, vänner till familjen och varje födelsedag och nu senast till studenten får jag nya bitar :) Men nu har det alltså varit försvunnet ett tag men nu återfunnet ! Lycka! :D 

Just ja, jag har även hunnit med att betala en räkning och uppdaterat dataskyddet ! Ska fortsätta betala räkningar ikväll, har ett par som ligger o skräpar :p

Men nu ska jag se om jag inte kan få dit bitarna på armbandet, tjingeling ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0