Mulet & regn !

Precis som folk sa så regnar det idag. Slött eftersom jag, Selinda & Maria annars hade dragit till stranden. Såå nu är jag så illa tvungen att göra ärenden & seriösa saker idag ! 

Så på dagens agenda står: 

-Lämna in studiestödet
-Köpa liten present till Caspers syster + grattis kort ! 
-Ringa Jeffe & bestämma present till Melle

-Diska (har faktiskt redan hunnit lite !)
-Plocka undan
-Dammsuga ! 
-Vika in kläder 

Tror det får räcka så :) Vad som händer ikväll har jag ingen aning om , ska höra runt lite och se vad folk tänkt hitta på ! ((: Jag har iaf startat dagen med en ordentligt frukost: gröt (som jag KOKA !) och ägg ! Mums :) 

Hoppas alla har en bra dag trots vädret ! 

På återhörande, 

// Hanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0