Sitta stilla?!

Nänä, inte jag inte ! Dagen har gått i ett köör ! Jobbade 10-16.30, dock ett par missförstånd pga språåket menmen. Shit happens. Och nej, inte ens med en finsk gäst utan med en kollega som bara pratar thai -.- nåja, x-bäddarna blev ju bäddade iaf ! 

Efter jobbet åkte jag hem, bytte kläder och åkte direkt ut till Klippan för då var det dags för auktion ! Helt kul och lagom med grejjer, det tog 3h och här och häpna jag köpte inget !? :O Sålde 2 små mattor så jag gick ju på + ;D lär dock gå minus på nästa, fanns en hel del intressant då som jag sku villa ha (a) ska ivanlig ordning be Regina ropa eftersom jag står på flaket & visar grejjor. Känns dumt o börjar ropa då :p 

När städning, hopplock var fixat åkte jag hem till mamma och pappa och plocka jordgubbar och snacka lite skit :) Snacka om att både brorsan och syrran är bortresta när pappa fyller och då kom vi in på att pappa och jag fyller 80år nästa år ! (20 + 60) såå det ska givetvis firas ! Funderar seriöst på att skita i vinterfirande och skjuta upp det till sommaren eftersom pappa fyller i augusti. Pappa tyckte dock att vid såna här tillfällen ska man göra nån utmaning, typ springa ett löp, skida lr liknande. Sagt & gjort, jag letar frebrilt ! Synd att han inte får skida Tjejvasan, hade annars varit nått jag gärna gjort ! Visserligen hade det ej varit någon större utmaning för honom som skidat vasan typ sjuttioelva gånger men ändå ;p NÅTT ska vi göra iaf, och sen ska vi fira det med en fest ! Så det så :D Var , vad, när hur vet jag inte. Men nått ska det bli ! :D 

Nu är klockan 00.36 och jag borde göra mig iordning för sängen, meen känner jag mig rätt lär det ta lite tid ^^ Imorrn ska jag iaf laga och käka middag med Måns ! Ska fara direkt efter jobbet till Sparhallen o möta upp honom :) Sen ska vi dra ner på stan och kolla in sjödagarna ! Kanske Sara joinar då också!? Får se :) Jag är ju LEDIG på torsdag såå en öl lr två kanske åker ner :) hihi

Ååh, det är sommar & jag njuter ! Livet är bra underbart nu ! :DD Och på torsdag är Jennifer hemma igen, --> mer äventyyyr ! :)) Känns dock lite bittert att "alla" ska på Island in the sun ihelgen och jag jobbar :( Nå för ta igen det på rockoff bara ! Blir liite arg om jag inte får ledig eftersom jag bett om det för flera måånader sen :P vi får se :) 

Nu ska jag söka lite fler lopp innan sängen kallar ! 

Hej hopp ! 

// Hanna, snart 80 ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0