Sommarlistan !

För att inte glömma att skriva ner den så gör jag det på en gång ! :) Sommarlistan har jag haft ett par år men har aldrig kommit mig för att skriva ner den :) Tanken med är eg bara att jag inte ska glömma bort / inte hinna göra något som verkligen är sommar för mig ! Så receptet på en underbar sommar är sommarlistan helt enkelt ! + lite spontana överraskningar givetvis :) 

Så här kommer nu den berömda listan, sakerna nämnda utan inbördes ordning: 

- Åka båt
- En heldag på stranden
- Simma 
- Köpa bollglass, check !
- Plocka & äta jordgubbar, check !

- Gå på Rockoff
- Grilla, check !
- En trip till skärgården, check !

- Fiska
- Gå/medverka på auktion, check !
- Spela fotboll, check !
- Sitta en helkväll på bryggan och njuta 
- Paddla kajak/kanot
- Gå på någons sommarfest (dvs en fest som hålls UTOMHUS, utan att man får kallt :)), check !
-
Ha pic-nic (gärna kombinerat med en båttur !)

Nu har jag säkert glömt något men detta är iaf bra tips för att verkligen ta vara på sommaren :) Åka båt MÅSTE jag verkligen göra snart ! Älskar det verkligen ! Och simma hemma vid bryggan, ååh måste göras ! 

Nu ska jag försöka välja ut en studentbild, det är svårt ! Utanför öser regnet ner men jag är glad ! Sitter och sjunger med i "Lotta på Liseberg" Kända låtar idag ;D Och så har jag införskaffat mig idrottsskadeboken ! Lycka ! :D 

Simma lugn i regnet och du, det är helt okej att vara inomhus ikväll ! ;)

Tjingeling ! 

// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0