Soool !

Solen skiner & jag är ledig. Fantastiskt lr?? Mindre fantastiskt är det att efter jag själv bestämt mig för att fara & ta mina studentfoton idag såå har min fantastiska bror GLÖMT bort att vi planera det och befinner sig alltså nu istan -.- Men med lite tur så kanske vi hinner ändå. Kanske lika bra med icke direkt solljus, eftersom jag kollat på bilderna vi tog på själva studentdagen och de som vi tog senare blev bättre, mindre skugga i ansiktet o.s.v. 

Vi får se, bad iaf brorsan messa när dom åker från stan så. under tiden borde jag leta upp mitt beskattningsintyg och lämna in min studiestödsansökan. Den har blivit lite glömd. Borde även fara ner på stan och köpa nå litet till Caspers lillasyster men det tror jag får bli imorgon istället. Vill duscha, sminka mig och sen fara direkt till Sund så. Så att håret blir "perfekt" hihi :D 

Till min gammelfasters stora förtret så tänker jag fota mig med min innebandyklubba, jepp ni läste rätt ! Vissa tar med sin häst, hund, eller den klassiska rosen. Jag ska ta med min klubba ! hihi personligt som bara den :) Funderar dock på om jag ska ha en ros också, köper den på Godby blommor isf. Så har jag lite tid på mig att fundera :D

Annars så blev jag just bjuden på kalas till Melle på lördag, trevligttrevligt :)) 

Nu borde jag diska och plocka undan lite och så. Eller helt enkelt slappa framför tvn och ta fram smycken och se till att jag inte glömmer nått sen ! Innebandyklubban är redan i bilen ;) 

Puss & kram & grattis till alla dagens födelsedagsbarn ! 

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofi

haha det ska var du ti att komma på en sån ide om att fotas me klubban. Men kompromissa o släng in en ros också så blir det bra!

O yay för sol på din lediga dag!

2011-07-14 @ 18:35:59
Postat av: Hanna svarar:

hahah jaa, jag måst ju också få ha med nått personligt ! Och så är det rätt svårt att få med nån katt på att sitta still ;D



Yepp! Dock försvann den efter middagen :( Och imorrn ska det regn,. blää

2011-07-14 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0