Sunday morning !

Ja nog kan jag nästan säga att jag steg upp imorse ! Kvart över 11 fick jag ett mess & därefter steg jag upp :) Hade faktiskt klockan på 12 så att jag inte skulle sova bort hela dagen, även fast chansen fanns att Jennifer sku ringa och behöva skjuss meen jag antar att det löste sig eftersom jag inte hört av henne :) 

NU har jag njutit av en lång söndagsfrukost och lite tvtittande. Som jag tidigare nämnde har jag rätt mycket att göra innan jag ska iväg på jobb så det är väl lika bra att sätta igång snart. Förresten så är chefen tillbaks från semestern imorrn så då får jag ääääntligen mitt sommarkort ! Ska bli såå skönt att slippa övertyga folk helt tiden. 

Annars så rullar tankarn fortfarande åt fel håll, vet inte hur jag ska kunna få dom på rätt köl igen. Får hoppas på att Sara kan hjälpa mig med den saken ! Men nu ska jag iaf sätta igång ! 

Förresten så fyller Ulrika år idag, så hade dom varit på Åland så hade det blivit kalas 3 dagar i rad ! haha såå STORT GRATTIS till dig ULRIKA ! (:

Trevlig söndag ! 

// Hanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0