Sweet !

Kvällen blev även den riktigt bra :) Gillar bra dagar ! Åkte och gratta farmor & inspekterade på samma gång nya delen av Tallis, fint som kattskit i vällingen var det ! Det jag såg iaf :) Däremot tycker gamlingarna att de gamla rummen är bättre tydligen, hihi tur att fammo var smart o stanna kvar i sitt då :) 

Efter besöket drog jag ut på en joggingtur. Sträckan den här gången var ungefär lika lång enligt pappas uppskattningsförmåga meen denna runda var mer kuperad. Underlaget var grusvägar & skogstigar och banan innehöll både uppförs och nerförsbackar :) Dessutom var jag lite väl ivrig och tog i lite för mycket i början, dumtdumtdumt. Menmen, man lär sig väl nån gång ! Har även konstaterat att jag MÅSTE rensa ipoden på dålig & gammal musik och ta in nytt. Förra årets topplåtar börjar kännas liiite uttjatade nu måste jag säga :) 

Drog med mig brorsan ner till bryggan efteråt och ååh så svalkande & skönt det var ! Hääärligt ! Nu har jag precis ätit lite varma smörgåsar och ska kolla nått avsnitt HIMYM innan jag ska sova :) Blev planlös imorrn iaf eftersom Tildas pappas tydligen sku ta henne tidigare iaf. Nåja, även fast det lovar sol så kan det va lika skönt att ligga här på studsmattan istället för på stranden och så blir det inte lika stressigt. För klockan 18 ska jag vara fixad, ha handlat och ha grillmat med för att grilla hos Selinda ! Ska bli kul eftersom vi inte hunnit umgås så mycket under sommaren. Tror vi sku bli ca 10 pers. Sen är det Rockoff som gäller & där inne hänger jag med Jennifer & Sanna ! Fint det :) 

Rockoff höjdpunkten iår är iaf TAKIDA ! Gillar dom skarpt ! Hoppas bara mina brudar vill stå framför scenen och sjunga sig hesa med mig ! hihihi synd bara att dom är på en tisdag, liksom hallåå dom förtjänar en bättre dag. Menmen det är iaf dom jag längtar till att få se ! :)

Nu HIMYM ! Såå, nattinatti !

// Hanna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0