Systrar !

Är himla bra & ha ! Har suttit och pratat med syster S i nästan 1h ikväll på skype. Vi prata om både viktiga, oviktiga saker och bara babbel också, iaf från min sida men det är sååå skönt att bara kunna prata av sig ibland. Ni vet, kunna berätta preciiis hur man känner och veta att det man inte säger sprids vidare. Tack sis, jag behövde detta <3

Även icke "riktiga" systrar, d.v.s. nära vänner är oersättliga ! För att hedra alla fina systrar i min närhet ska jag när Bones är slut titta på "Systrar i jeans" Nostalgiskt och passande ! (: 

Förresten så ringde mamma för ett tag sen och nojja sig. Hon ska fara hem, d.v.s. till Österbotten för att träffa mormor, sina syskon och andra nära och kära. Jag hade gärna följt med om jag kunnat. Hur som helst, meningen med samtalet var att hon tyckte att jag kunde ju fara hem och kolla att nu pappa och Svante sköter sig. haha ojoj, mamma <3 


Till filmen ska jag njuta av lite kladdkaka & glass ! Mums ! 

Efter det är det dags för sängen, imorgon är en ny arbetsdag. 3/5 ! På torsdag är jag ledig & då vill jag gärna umgås med min gudson o träffa hans lillasyster för första gången ! (: 

Nu slutar Bones just, såå nattinatt !

// Hanna, lillasyster & storasyster !

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack själv <3

2011-07-17 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0