The Ark !

Var , the Ark ! Mycket bra show , 3 klädbyten , mycket spex & härlig musik :) Är inget favoritband som jag tidigare nämnde men helt värt att titta på iaf :) Vi gick dock och satte oss när dom första gången sa att det här är sista låten, det skulle man dock inte lyssnat på för då höll konserten på ½h till ! haha men vi fick höra de gamla goda låtarna som vi kände igen och det var roligast ! (: Roligt var det även att höra att de hade sin första utomlands spelning på Åland ! haha det hade jag ingen aning om :p Men på den tiden visste jag inte heller vilka dom var, eftersom året var 1996. 

Kom på att Ulrika nämnt att hon ville in till stan för att tjuvlyssna på The ark så messa Ted och så ringde han upp & efter ett par dåliga försök att höra vad han sa så gick jag utanför området och hittade dom sen i stadshusbacken :) Trevligttrevligt ! Får se om jag kanske tar en tur till Sund ihelgen nu när jag är ledig ! (: Ska även höra vad mamma tänkt göra då Svante hamna på o jobba iaf och pappa åkte till Lovisa idag me nå gubbar för att delta i en löpskytte tävling ! Men vi får se hur pigg jag är , det ryktades om utgång efter Rolandz imorrn och eftersom jag skyllt på jobb (o alltid jobbat) förut såå ska jag nog hänga på tror jag ! Verka som rätt många sku ut så :) Och sista Rockoffhelgen brukar det ju va drag på. Sen lugnar stan ner sig & lever upp lite igen till Paf open som är precis innan jag flyttar. Därefter går holmen i ide småningom ! Jepp, så funkar det på vår lilla ö (: 

Hur som helst så efter jag sagt hej då till Ted & C:o så gick jag in en stund igen på området innan vi bestämde oss för att dra runt på stan o kolla läget med Melle som precis slutat jobbat. Drog till Arken och prata lite med Kaisa som jobba och sen vid 12 drog vi hemåt :) SKönt må jag säga ! Nu är klockan 1 och jag avnjuter lite chips & cola innan det är dags för sängen ! Imorgon har jag sovmorgon och det ska jag utnyttja till fullo ! Sen ska jag ner på stan o beställa tackkorten så att jag hinner få dom innan jag flyttar. Sen har jag säkert lite andra ärenden också. Dom lovar tydligen dåligt väder , och jaa jag är ledig så ingen förvåning där inte såå då kan jag ju göra lite nytta istället :) 

Nu kommer 2½men på tv, så ska kika på det & sen sova ! 

Nattinatt !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0