Time-out !

Är vad jag behöver. Jag får väl skylla mig själv men jag anser faktiskt att jag har rätt till ett socialt liv ! Meen den här eviga tröttheten är lite småjobbig faktiskt. Måste försöka gå o lägga mig tidigare ett par kvällar i veckan nu iaf. För nästa vecka är det Rockoff och då lär det ju inte bli mycket extra sömn precis ! ^^,

Hur som helst så gick det trögt idag , alla var trötta och därav även tröga förutom Samuram?!, Samurajen (I) haha som var hur pigg som helst men som beslöt sig för att gå hem tidigt eftersom vi hade så lite och göra?! Fatta ingenting. 

Det positiva med dagen var iaf att vi fick våra scheman och jag är ledig HELA sista Rockoffhelgen ! Hur awesome är inte det?!? :DD Dock innebar det att jag har 6 dagars perioder ist för normala 4 som jag jobbar meen det kommer det nog vara värt ändå :) Såg även att jag fått ledigt sista helgen som jag lovat att jag kan jobba?! haha så kanske jobbar lite i veckan efter iaf då, när jag får vara ledig den helgen :) Så jag är nog nöjd med schemat iaf, skönt det ! 

Dagens middag blev totalt improviserad eftersom jag var alldeles för trött för att orka fara o handla redan nu (A) så det blev gårdagens pasta som blev över, bönor, majs & stekta ägg ! haha säga vad ni vill men gott var det och jag blev mätt :) 

Ikväll tänker jag göra så lite som möjligt. Jag är konstant trött nuförtiden (förutom mellan typ 22-04 !) haha så ska försöka reda upp lite hemma och så :) Måste dock duscha, handla och sen fara och köpa Idrottsskadeboken som jag tidigare berättade om :) Så måste fixa jämna pengar till den då jaa, hmm. Och sen ska ni hålla tummarna för mig för jag kanske vinner ett par sprillans nya adidas löpskor ikväll! Med massor av tur då alltså, kika in här om ni blev nyfikna: http://www.soffans.se/ ! Håll tummarna för mig :D 

Nu kanske jag ska sätta fart då, så att jag hinner göra allt som göras ska :) 

På återhörande ! 

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofi

Samraum tror jag hon stavar det, eller kort och gott Sami! :)

Yay for bra schema ocksa :)

Sjalv kan jag meddela att jag har traaakigt! Jag trodde att jag sku vara fardig me mejlinglistan da jag gatt igenom och markerat allt som int stamde men nu fick jag en annan lista att kolla upp och sen lagga ihop dem bada.. suck..

2011-07-18 @ 19:51:37
Postat av: Hanna svarar:

Ah okeej, hon är svår att förstå sig på hur som helst,...



Hahhaha , oj förlåt meen det låter som att ditt jobb är tråkigare än mitt ^^ hihi och en dag som denna passar det ypperligt för att höja mitt humör ! :D

2011-07-18 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0