Jobb, sola & fottis !

Bra onsdag, mycket bra onsdag ! 

Jobbet gick smärtfritt, jobba med bra gäng ! Därefter for jag o sola en sväng med Melle & Jeffe. Därefter snabbt o handla innan jag kasta i mig mat och åkte för att sparka boll. tjaa, vi förlora stort men vi gjorde ju iaf 1 mål, ett snyggt sådant t.o.m. ! à la alexandra :D Och kul hade vi med :) 

Sen drog vi till backeberg o fortsatte o kolla på fottis, men fc bonde förlora tyvärr. 

Nu är jag hemma o försöker hitta inspiration till att duscha och packa. Nå klockan är ju bara 23 än, vart lite senare igår :p 

Ska duscha NU, sen packa, lova mamma att diska då hon mejla o bad mig höra av mig eftersom hon undra om jag var okej, nog är hon lite gullig ibland :) 

Sen ska jag fara med ett lass till Jennifer, så att jag inte har allt att komma ihåg imorrn, då kan det gå illa ;D Ändrade planer, nu ska jag tydligen o sova till na, braa då kanske vi inte blir såå försenade imorrn ;) haha

Så måste nog sätta fart dåå, sätta på lite bra musik o tagga järnet ! På fredag kväll sen när vi kommer hem hoppas jag på att jag kan träffa mina barndomskompisar , sommarålänningarna Linnéa & Erika. Sommargrannar har vi vart :) Fina minnen ! :) Får väl ev offra mig o fara ut meen fick ju fribiljett idag iaf, eftersom jag inte fått mitt kort -.- 

Nu ska jag sätta fart, varmt har jag också! håhå 

Nattinatt ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0