Just så ja,...

Nu borde jag då egentligen precis kommit hem från jobb, dessvärre så gick det inte så. Jag vakna upp i rätt tid, inga problem där utan när jag väl vakna mådde jag så jävla dåligt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till ! :o Helt sanslöst vad dåligt jag mådde alltså ! Så det blev att messa chefen att det inte var möjligt, det kändes hemskt men jag hade inte så mycket till val. 

Nu, 6h senare mår jag superduper mycket bättre ! Och enligt schemat som jag ej fått så ska jag jobba imorrn. Hmm, chefen har dock gått hem för dagen. Får väl stiga upp i tid imorrn istället och glatt messa att jag mår bättre o kan komma o jobba. För sen tors-fre ska jag o Jennifer till Kökar ! hihi jepp ! Så då kan jag inga jobba heller :p 

Har nu även fått parkeringsvakts schemat för Madicken som vi (ÅUF) drar på Bentes i sommar. Missar då tyvärr premiären o en av parkeringsvaktsgångerna meen dom andra 2 ska jag väl dra mig dit. 

Nu funderar jag på vad jag ska göra resten av dagen då, betala räknar måste jag göra meen sen får jag se. Jennifer sku iaf ringa efter att hon varit med bilen o grejjat. Klockan 19 är det möte, måste ha fixat schemat tills dess men när Jenny inga svarar ?!? Får väl ringa o terrorisera henne, eheh 

Crap, hon är i Sund o jobbar o har schemat i stan och kommer ej hem innan imorgon. Hmm, lutar mot en tur till jobbet då o hoppas att schemat är uppsatt där och inte bara veckans., man kan ju hoppas iaf. Annars kanske man stöter på någon, dom borde ju sluta typ 4 så. håhå 

Så nu måste jag nog klä på mig och dra dit iallafall då, varför mådde jag skit imorse?!? Hade jag kunnat åka på jobb hade alla problem varit lösta. Sucksucksuck,... 

Nu sätta fart, heippahejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0