Life as we know it,...

Hette filmen som jag just såg klart på :) Mycket fin och den fick mig att verkligen tänka på att man inte ska ta något förgivet. Att man verkligen sak vårda om sina relationer för man vet aldrig när livet får en plötslig vändning. Det är faktiskt så. 

Kvällen spenderades iaf i Lemland, hemma hos Em med bandybrudarna ! Riktigt trevligt, massa snacka o sommarmys. Synd bara att det blev kallt så fort. Dessutom hade vi en massa hundar med oss , eftersom Em o Nicke äger 2 och så hade även Sanna och Linda med sig sina. Myyys ! Och guud vad dom var söta :D En vacker dag ska jag skaffa hund, när jag har tid för det. 

Jag var väl hemma vid halv 11, 11 kanske, det blev som sagt kallt rätt fort. Försökte få tag på mamma meen utan tur, så jaa, nu hoppas vi att detta löser sig med handlingen bara. Jag ska INTE få nån panik, jag ska INTE. Pratade även med fina Jennifer nu, och det var skönt att höra att hon inte har ont och hon lät nästan återställd ! Humörsmässigt osv alltså, axeln kommer behöva tid för att läka helt :) Men hon kämpar på och hon kommer bli helt återställd ! 

Eftersom jag varken har ork lr lust och eftersom jag jobbar imorrn valde jag sen att stanna hemma resten av kvällen och se på filmen. Och nu är det hög tid för att sova. Jobb imorrn 10-16. Sen måste jag städa o grejja här eftersom syrran o hennes karl kommer hit och sen hem till Sund och fortsätta fixa osv. Pappa o jag ska efter bord och stolar och så hoppas jag att dom verkligen städat massor under dagen. Så att jag kan få känna lite lugn. Ska även ta hem allt som jag kommer behöva till genrepet på fredag, d.v.s mössan o smyckena eftersom skorna och klänningen är på plats ! Måste även ringa min syster o påminna henne om sakerna som hon sku ta hit :))

Nu sängen, hoppas på lagom mycket jobb imorrn, så att jag får sluta när jag ska. För det behöver jag för att hinna med allt ! 

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0