Long time no see !

Hi guys ! It has been a long time. Nej jag kommer inte skriva pa engelska, aven fast det skulle underlatta pga avsaknaden av a, a, o.

Trots att mamma har med sig paddan (aka Ipaden) sa har jag inte kunnat uppdatera for blogg.se verkar inte gilla den :s Sa darfor har jag bara kunnat uppdatera snabbt pa facebook, sa att folk iaf vet att jag lever :D

Nu har vi lamnat Washington efter oss och befinner oss nu hemma hos min pappas kusin Verna utanfor NY. Idag har vi bara chillat, kollat pa omgivningen och ska snart ata ute vid poolen. Jepp, hon har en pool and that is awesome ! Dessvarre har jag fatt en borjan till en forkylning meen jag tanker inte lata det stoppa mig :D Imorrn ska vi in till NY, aven pa fredag och ihelgen ar det pizza & poolparty pa lordag och pa sondag ar det father's day sa da ska vi grilla och ha en liten family reunion. Har i trakten bor pappas kusiner Verna och Ricky och natt barn , alltsa nan smakusin skulle komma pa sondag. Trevligtrevligt ! :D

Har i NY trakten stannar vi 1vecka, kommer hem den 22 juni sa vi ses till midsommar ! Jag ska spendera midsommar ute i Lemland med fina vanner saa jag ser mycket fram emot det ! Sen ar det jobbjobbjobb som galler !

Forresten var det varmerekord nar vi var i Washington, +40 grader ! :O Har ar det lite humanare vader, runt 25 grader tror jag. Skoont for mig, eftersom jag brande mig lite, eheh meen det ar battre nuu !

Det var allt "for now".

See ya ! Och tillsvidare far ni halla utkik for uppdateringar pa facebook !

Byebye !

// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0