Midsommar !

Blev riktigt lyckad. Började dagen vid halv 2, eheh lider lite lätt av sömnbrist kanske?! Hann dock med att hämta o vika tvätt, fara en snabbis till sparis, fixa sovgrejjer , packa , duscha och fixa mig innan klockan blev kvart över 4 o Sara ringde på  ! Ibland är man snabb ;D 

Efter att ha lekt taxi o fått bilen full så kom vi äntligen ut till Linus. Vi snacka, chilla o njöt av tillvaron innan det blev dags att grilla. John hade fixat OXFILÈ åt oss ! åååh, superduper gott ! Åt det med nypotatis, grillad majs o tomat. Mumma ! 

Senare blev det marängtårta och därefter ännu senare glass o jordgubbar ! Prima ! 

Däremellan snacka vi, drack vi, chilla vi, skratta vi osvosv kvällen & natten lång ! Tiden flög iväg ! När de sista gick o la sig vid 3 satt jag, Perka och Hekko uppe fortfarande och efter ett par timmars pratande , argumenterande, musik lyssnande konstatera vi att det var försent för att orka lägga sig såå vi satt uppe hela natten :) Firade riktigt ordentligt alltså ! 

Ringde mamma vid 9 o hon undra nog vad som flugit i mig, haha försökte även tidigare jävlas med Göran men han var itne lika rolig utan la bara på. Vid 10 kom Sara upp, och vid 11, halv 12 fick vi väcka resterande. Nu är jag hemma o chillar en sväng. Ska småningom hoppa snabbt i duschen, packa lite och ev fara o hämta Jennifer o skjussa hem henne, därefter eller annars bär det av till Sund på middag ! Grillat idag igen ;) Senare ska jag ut till Lemland igen. Chill hos Måns är det som gäller ! Nyktert och trevligt ska det bli ! Så skippar Föglö med tusen människor, då jag eg bara vill träffa 1 som ska dit. Känns inte värt då nej. Vill även inte vara helt död imorrn eftersom det är jobb som gäller på måndag. 

Hoppas alla andra har en fin midsommarhelg, 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0