Midsommardagen !

Är det då idag, undrar varför alla helger ska envisas med att först ha en afton, en dag , ibland en annan dag o.s.v. Nån som vet??

Hur som helst så åkt jag o faster ut till Sund vid 2tiden, en miss i min väderbedömning gjorde att de inplanerade soltimmarna uteblev med endast ca en kvarts undantag, bittert. Nåja, ny chans imorrn eventuellt. P.g.a. vädret så orka inte pappa grilla heller så det blev stekt kött istället, men serverat med nypotatis iaf. Alltid nått ! Därefter sov / vila jag ungefär 1h skulle jag säga, för att se åka tillbaka till stan, byta kläder o dra ut till Lemland. Väl hos Måns spela vi spel, jag förlora. Det var mindre roligt, jag var trött och orkade inte bry mig jag är alltså hemma igen. Lika bra det, så att jag inte är död imorrn och faktiskt kanske kan göra något vettigt, alternativt iaf inte sova bort heeela dagen. 

Vägen till och från Flaka är dock lång, speciellt om man åker själv och funderar alldeles för mycket, som jag gjorde. håhå jag börjar iaf längta grymt till hösten, redan?! Jaa, weird I know men så är det. Ny skola, ny klubb, nytt folk lockar. Jag är trött på Åland, t.o.m. på sommar-åland. Då är det ILLA. Eller så råkar det bara vara så att jag är sjukt trött pga att jag inte sovit mycket de senaste dygnet. Det förslaget är möjligt det också. 

Nu lyssnar jag på "Written in the stars" fin låt. Gillar den. Funderar även på att skriva lite om USA, ingen lång historia utan mera peka ut saker jag tänkt på, skillnader osv. Jag har ju ändå inget bättre för mig liksom. Därefter ska jag kolla nått avsnitt HIMYM och sen sova. Och stänga av telefonen. Jepp, det kör vi på ! 

Fridens, 
// Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0