Organiserat kaos !

Jaa hörrni, nu börjar stressen släppa meen istället har jag gått o blivit lite nervös, varför vet jag absolut inte meen jag är iaf hellre lite nervös än stressad :)

Min morgon höll på o börja riktigt tidigt idag, fick ett samtal 5.20. Meen jag var för trött för att svara ;p Istället drog jag mig upp vid 9 tiden för att vara på jobb 10. Jobbade 10-15.30, föör vi blev klara rätt fort så :) Jobbade även lite med Jenny, trevligt att ha nån man känner på plats :) Är ju lättare att snacka då, spec med nån som kan svenska !! haha :D 

Sen drog jag hem, städade åt fiskis, diskade, rensade kylen (ehhe), och sen ringde jag sjuttioelva samtal till min syster för att få reda på allt och så handla jag , bäddade rent åt syrran o hennes kille samt redde upp i lägenheten, vilket behövdes. 

Därefter drog jag mot Sund, och till min lycka hade mamma o pappa städat massor idag ! :DDD Underbart ! Där försvann stressen med en gång. Så ikväll har pappa o brorsan hämtat stol o bord och jag har bakat småkakor och så har vi börjat dukat lite granna. Tagit fram dukar osv. Skööönt ! Imorrn ska vi handla, sen ska jag duscha , fixa mig och fara på genrep. Sen kommer jag hem med syster S o hennes pojkvän P och då är det hastigt middag för sen ska det bakas tårtor med instruering av syster T ! Vi ska nog även duka fram alla tallrikar, glas, bestick osv. Så att vi inte behöver stressa varken lördag morgon lr när vi kommer hem igen !

Ikväll har jag även rakat benen och funderat ut smink och smycken osv. Känner mig nästan redo :)) 

åååh, nu längtar jag galet mycket !!! Jag ska bli STUDENT, nu på lördag ! Det är ju sjuuukt ! hahaha åååh, lyckalyckalycka ! :DDD 

Nu ett avsnitt, nej ni inte SATC utan istället " How I met your mother" har laddat hem första därifrån eftersom jag inte hittat satc 5 :/ Meen det går nog bra det här med :))

Fullt upp imorrn, så nattinatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0