USA nästa ! :DD

Åååh, snartsnartsnart ! Har ännu inte riktigt fatta det dock :o 

Idag har jag då varit på brorsans avslutning, fintfint ! Brorsan fick stipendium också (: Grattis ! Sen har vi packatpackat o packat. Och jag är trööött o har sjuuukt varmt :o håhå

Om ca 1½h drar vi till stan för att först hämta min väska från Selinda som syrran sku ha, sen packa över det och därefter hämta brorsan från klassmiddagen. Sen skjussar jag dom till hamnen o kör själv o lämnar bilen på service, styrningen ska ses över då den är trög åt höger ibland. Därifrån hämtar mamma o pappa mig och seeen är det hamnen som gäller ! :DD 

Woooohooo ! Sen tar vi bussen till Norrtälje, och därifrån buss direkt till Arlanda ! Sover där o flyger imorrn bitti ! :DD Lokaltid landar vi sen efter 2 byten runt 17 tiden. Fast klockan hemma då är 22 nått. Pust, kommer bli sköönt att krypa till sängs den kvällen sen ! :D 

Såå nu vet ni det iaf, sen vet jag inte alls hur jag kan uppdatera meen nått att jag lever lär jag väl lyckas med iaf :D 

Tills dess: So long, suckers ! ;)


Pilarna pekar på Washington d.c (längst ner) & NY (högst upp :)

// the ice cream girl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0