2 - en bild på någon i din familj !

Svårt att välja en bild på någon i familjen, då jag har 5 pers o välj på. Meen jag gjorde det enkelt, valde en random månad, öppnade ett random albulm & det blev albument över min lillebrors 15års dag. Så då blev det en bild på honom. Som i MINA ögon då inte är 15, föör det innebär ju att jag börjar bli gammal, hehe och det är jag ju inte :o Nej Svante är fortfarande 11-12 i mina ögon och kommer så förbli ! ^^



Och denna minsting har fööör snälla systrar som gav honom denna sjuuuukt dyra tröjan i present ! Och dessutom köpte (JAG!!!) den i Spanien ! Guuud va bortskämd han är ! Men så är det kanske inte superenkelt att ha o göra med 3 storasystrar heller, vad vet jag ?! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0