3-3 !

Blev kvällens resultat mot serieledarna som bara förlorat 1 match på hela säsongen ! Såååå det är ett mycket bra resultat, som vi dessutom vände från 1-3 ! Fast vi gjorde första måålet också ! woopwoop ! Synd är dock att vi inte fick in ett till mål, för vi hade sjuuukt bra chanser ! + att vi då sku va helt klara för semifinal ! Det skuu också va rätt najs ! ;D

Jag spela sista perioden, lagom bra för jag orka bra igenom o var INTE helt slut efteråt ! Dessutom gick vi in i sista med underläget 1-3 ;) hihi känns braa ! :D Inget mål bakåt när jag var inne ! Sen såå hade jag ett skott på mål också ;P hihi

Men nu är det nya tag på fredag som gäller, vi klarar oss med oavgjort, dom måste vinna. VI ska vinna, helt enkelt ! ;)

Nuu ska jag packa min väska för imorrn, o sen tuttisova  ! Imorrn jobbar jag från 8.30-13.30 ! woopwoop ! Fint med pengar ! Imorrn har jag fler seriösa timmar också, mindre kul ;p haha nää men det känns ju bättre om man gör nått när man får bra betalt ;D 

Sen ska jag köra ett styrkepass på gymmet o sen ska jag chilla järnet imorrn kväll, känner att jag förtjänar det faktiskt ;D 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0