4 av 5 !

Studentprov har jag nu klarat av , woohoo ! Bara 1 kvar nu ! Hääääärligt ! Matten gick helt okej, inte jättebra inte jättedåligt. Är helt klart godkänd iaf så jag orkar inte tänka mer på det nu ! (: Nu är det 100% hälsa som gäller !

Ska så småningom börja läsa, pust, meen ska kika runt lite på nätet o chilla en kort stund först. Jag får tydligen middagsgäst idag iform av min kära lillebror idag, trevligtrevligt. Synd att jag inte orkar laga något fancy ! haha

Efter middagen ska jag med Julia & kolla på herrarnas semifinaler ! Semifinalerna är Lemland - pågarna & sen pro 09 mot FC Hundra ! Jag vill se FC hundra & pågarna i final, det är dags för den yngre generationen att ta över nu ! Sen när jag kommer hem igen är det plugga som gäller, tjooohoo ! Inget nytt här inte,...

Nej om jag sku sätta fart nu då, hejjhejj !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0