5h !

Så länge satt jag och skrev prov idag, kul? Näää ! Gick det bra? Det hoppas jag. Så nu vet ni det (: Uppgiften jag valde hade ingen material, bara en fråga. Så det är jättesvårt att veta om jag skrev om rätt saker, men sen så tycker inte jag att dom kan vara så stränga angående det när man knappt fick några instruktioner?! Nåja, det återstår att se. Över är det iaf ! Tjoohoo! 

Nu har jag bara 3 prov kvar, varav det ena bryr jag mig inte alls om eftersom jag tror att det ändå inte kommer gå bättre än sist, så lägger inte ner desto mer energi på det. Det som jag däremot borde lägga energi på är matten ! Ååh vad jag hatar att den stressar mig ! Hälsan känns so far okej, men jag har ju nog fortfarande mycket att läsa ! Är aningen avundsjuk på dom som har realprovet denna veckan o matten veckan efter, så skulle jag också velat ha det för då hade jag haft dom mer spridda och haft lättare o plugga. Nåja, inget jag kan ändra på ändå. 

Efter provet åkte jag till Ålands Lås för att köpa en ny "sprial" typ, till dörrlåset. Väl där såå fick jag reda på att dom slutat tillverka det där låset för bra många år sen ^^ meen han hade en gammal likadan, hel sprial som jag fick helt gratis ! Fint det ! 

Nu snacka jag precis med mamma & hon var stressad, som vanligt ! Och jag som endast borde plugga inkommande helg är nu "barnvakt" till min lillebror eftersom mamma åker till Berlin på onsdag & pappa ska på ett skidlopp till Norge i helgen. Tjoohoo! Dessutom får vi besök av en Symfoniorkester från Stockholm också. 

Men åh vad jag längtar tills proven är över, alla prov inklusive finskan för dååå är jag friiiiiiiiiii ! Åh vad härligt det ska bli, ser sjukt mycket fram emot det ! Lagom tills dess borde även snön smält bort tycker jag, så att jag får börja jogga utomhus. Och då kan jag fullt fokusera på att få KONDIS ! ^^ Skulle ju va härligt att ha det fram till Tournament, som visserligen är en cup med korta matcher men ändå (: Kul att ha ett mål iaf ! Efter det kommer det nog bli trögt med motivation, ska höra om vi inte kan styra ihop en Mixcup också. Det skulle vara trevligt :)

Förresten så fick jag en försenad födelsedagspresent från mormor igå, cash ! Alltid najs ! tacktack ! NU borde jag antingen plugga, diska eller något annat konstruktivt. Men jag har knappt nån ork alls. Ikväll är det träning som gäller & det ser jag fram emot ! 

Tjingeling !

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nå det handlar ju om din egen tolkning av frågan o om du har lagt fram bra o välskrivna argument o skrivit tillräckligt långt så e det huvudsaken. Det går nog bra!



Vad gäller lillebror så e det ju int som att du måst underhålla honom var eviga minut utan bara finnas där så nog hinner du plugga om du vill :D Men visst det blir ju lite resor till o från stan..

2011-03-14 @ 18:30:21
Postat av: Hanna svarar:

Jo iof meen jag är lite orolig för att dom kommer tycka att jag dragit in för långt på ett annat spår, meen hoppas inteee !



Nejnej meen det blir ju aningen jobbigt o fara o hämta honom o skjussa osv. Bäst är det om han vill va istan. Men det löser sig väl kanske.

2011-03-14 @ 20:16:12
Postat av: Sofi

Jo det e sant. Håller tummarna!



Jo nej så e d.. Kanske du kan övertala honom om du mutar honom me nåt?!? :P

2011-03-15 @ 22:48:52
Postat av: Hanna svarar:

Taack ! Yees ska försöka göra det ikväll när jag far dit en sväng (;

2011-03-16 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0