A sucker for love !

Jag har sett på film ikväll igen, "The proposal" närmare bestämt. Jag har sett den förut meen åh va jag gillar den ! (Ja , den också ! ^^) Det finns så sjuukt många bra fina kärlekskomedier (: Så nu är jag alldeles fylld av tankar om romantik ! Denna filmen är faktiskt rätt kul också, för från första början hatar dom varann. Och som han så vackert sa i slutet: "Jag brukade hoppas på att du skulle bli påkörd av en taxi eller bli matförgiftad". Att gå från det till att älska varann är ju bara helt otroligt ! Men hey, kärlek börjar ju med bråk, eller?! ^^

Nu undanber jag mig kommentarer som: "Sånt händer ju baaara på film, det där är såååå överdrivet". Det kanske det är , men det tycker inte jag :) Jag tycker det är så fint att se, när två personer tillslut hittar varann ! Det ger mig hopp om att jag kommer att hitta min drömman en vacker dag ! Haha oj va löjligt det där lät meen äh, strunt samma ! :) Bara för att få säga "aaw o naaw" lite mer så var jag just in på "we <3 it" hihi så alla bilder nedan kommer därifrån !









Sista bilden bara älskar jag ! Och den är ursprungligen från vackrast.se men jag har haft den på min dator rätt många år nu! ^^,

Nej nu ska jag faktiskt sova, imorron väntar ännu en dag fylld av plugg, plugg & åter plugg ! Men hey, det är snart över ! Nattinatt !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0