Äntligen funkar det !

Har hela (tjaa ett par ggr iaf) försökt uppdatera meen blogg.se har haft nått fel?! Stod så på hemsidan och man kunde inte logga in, antar att jag inte är den enda som drabbats av det då. 

Hur som helst så har min dag bestått av FINSKAFINSKAFINSKA. När jag vaknade imorse hade jag ont i huvudet, och valde att bli hemma från prepptimmarna och sova istället. Sov lite väl länge meen lika bra att vara utvilad för att orka plugga hela dagen. Så det är vad jag har gjort, med undantag för lite små pauser, en halvtimmes promenad till Citylivs för att handla och nu har jag precis ätit middag. 

NU har jag inte tid att sitta här mera, ska plugga en ca 45min till och sen hämta Julia & åka till Baltic för att tillbringa ett par timmar där. Sen blir det mera plugg & sen sängen. (: Kul dag va? Nää, men har man finskaprov så har man,. blää. När det är över är det 100% fokus på träning & stundentprov, men dom är jag inte alls lika nervös för som morgondagens drabbning ! Wish me luck ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0