Äntligen klar !

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees  ! Fatta vad skönt ! NU är äntligen skrivningarna öööööver ! Och det gick t.o.m. rätt bra idag, tror jag iaf ! :DDD Meeen dom är ÖVER , och det stavas UNDERBART ! :))

Nu ska jag precis iväg på fiol, sen hem & fixa mig, sen på fiol igen & sen hem snabbt & byta kläder & sen skjussar fina jennifer ut mig till klassfesten ! ((: 

Jag är egentligen sjukt trött, efter 5½h provskrivning ! Tog personligt rekord t.o.m. ! Men det spelar ingen roll, jag har inga (nästan iaf) bekymmer kvar såå trötthet är ingen fara ! Nej om jag sku plocka fram sakerna som ska me ikväll då. Ååååh ser såå fram emot kvällen ! En sak hade visserligen kunnat gjort kvällen bättre, men man kan ju inte få allt ! hihi ^^ 

Imorrn är det sen innebandysdag från 10-16, men jag o Elin far dit till typ 12, tidigast ! ^^ Sen ska jag på fiolmöte kl 15.10 (: Och därefter middag nånstans då innan jag ska va lite före 18 på Klippan o jobba ! Håhåh meen hey, proven är ÄNTLIGEN över ! Det är en sjuuukt skön känsla ! Nu är inte studenten långt borta ! Visserligen 2 månader meen nu räkna jag med antalet skolgrejjer att få understökat innan den (; Bara finskan kvar nu , och har jag klarat det här så ska jag klar det med ! :D 

Nuuuu måst jag sätta fart ! Hoppas alla får en trevlig helg ! (: 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

Wei! Jag kommer ihåg den där känslan :) Men du ha int slagi mitt rekord: tio minuter innan stopptid :P

Finskan får du nog igenom, d e ju d enda som du har kavr så bara d e motivation nog!

2011-03-26 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0