Aptrött !

Ja det är vad jag är ! :O Har spenderat dagen i godbyhallen , från 8.30 - 17 ungefär, finalen flyttades fram såå slapp därifrån lite tidigare iaf. Förutom att det emellanåt var kaos o att JAG fick allt ansvar för protokollen, uppdateringen av tabellerna osv, dvs jag sku ha kontroll på ALLT. Dessutom fick jag även hoppa in i seket emellanåt ! Men jag ska inte klaga, det var nog mestadels kul (: 

Meen trött blev man, i skallen ! Hoho vad det slira på slutet ;D meen så kan det vara ! Jag och Petra borde iaf fått pris för de som är bäst på att vara OPARTISKA i sekretariat, hohoh ^^

Har en massa bilder på kameran också, som jag kanske lägger upp nån dag (: 

Vann gjorde iaf Sanna & bönderna ! (hette egentligen ÅPF) Stoort grattis ! Se o lär, det gäller att ha en tjej i mål för att vinna (; haha annars såå var mina favoriter ÅMT, som vanligt ! haha gillar såå jörgen o c:o ! Härligt sköna snubbar som spelar SCHYSST ! Och så var ju Petra mee där också , storspelarn ! Icke att förglömma ! ^^

Även jeffe var ju me o speeela, meeen det gick inte såå jättebra för dom, meen dom borde ha fått vunnit med Holmbergs ändå , det var dom vääärda ! :)

Seen blev jag ju utsedd att få dela ut medaljerna också, haha :p och seen fick jag med en hem också, Krille tyckte att jag sku ha en ^^

Förresten såå har jag, tack vare Petra vääärldens godaste glass hemma ! Föör Petra villa fara till Mattssons o köpa B & J och deeet säger man ju bara inte nej till, såå jag har kvällen räddad (; haha för jag är som sagt aptrött, såå gör nog inte mkt annat än chillar ikväll ! Föör imorgon ska jag traditionsenligt sitta bänkad framför tvn ett par timmar o önska att jag seeer pappa på tv ! Fast han iår igen INTE villa skida meed en stor fet fin ålandsflagga fasttejpad på ryggen,. skulle ju va skiiiiitasnyggt tycker jaaag ! haha ^^

Förresten så är min telefon död, o återupplivas imorrn när jag åker tillbaks till stan, är i Sund nu så (: På tal om annat så känner jag IDAG en svag liten smärta i mitt knä, OGILLAR skarpt ! Hoppas verkligen inte det är nått mer än bara en liten känning. 

// glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Anonym

glass <3 :D

2011-03-05 @ 20:32:03
URL: http://petrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0