Bitter & stressad !

Det är mycket just nu, jag har sjuttioentusen saker och tänka på ungefär, för att uttrycka det milt. Finskan imorrn, karonkakryssningen, vi har 2 matcher nästa vecka ! Och jag har bara varit på 1 träning sen jag blev skadad,.. Sååå bestämde hastigt o lustigt att jag ska fara på högstadieträningen imorrn! haha

Dessutom hade jag tänkt gymma imorrn, lr jag måst det eftersom det inte blev av idag. + att jag bokat afropowerdance imorrn,.. hehe 3 träningar är väl helt lagom?! Fast visst, dansen kan man ju helt göra som man vill, dvs chilla lr ta i ordentligt. Åker ju mest för att se vad det går ut på (:

Morgondagens schema: 

9.50. Finska förhör
ca 10.30-11.00 Lunch med Selinda
12.00 Gymma --> Hem, äta o & packa träningskläder
14.00 - 15.30 Hälsaprepp
16.00 - 17.30 Träning ! 

Middag sen då kanske?! 

19.00 - 20.00 Afropowerdance

Sen är det soffläge som gäller ! Nej just ja, sen ska jag ju till SUND ! Måste packa ihop loppisgrejjer o snacka med mamma :o Puuust ! Kommer vara helt förbannat slut sen, tur att jag inte har nått annat än träning o fiol på fredag :p

Och så håller vi tummarna för att det INTE gör ont i knäet mitt sen, okej?

NU plugga lite finska, orkar inte meen måste nog. Sen sängen ! Just ja, bitter skrev jag ju att jag var. Och det är jag, meen orkar inte ta upp det här nu, blir bara mer irriterad över det då. 

Nattinatt ! 

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0