Blåmärken & skrapsår !

Det är vad min kropp kommer vara/ är täckt av imorrn, lovley ! Meen heey, jag är skadfri & happy ändå ! Det var på dansen märken kom meen det är helt okeej för det är så sjuttsingens kuuul ! :DD Annars så borde jag vara lite duktig och förbereda det sista inför imorrn nu, meen insåg att jag bara har 1 seriös lektion att hålla ! hehe lyx ! 

Första timmen är tyska, den enda seriösa ! (: och där har jag inte såå mycket att göra, så länge inte bandspelarn strejkar ! Annars såå borde jag bara kolla upp såå att jag kan svaren till hör-och läsförståelsen ! ^^

Andra timmen såå ska dom ha prov (y) och tredje så har dom lästimme ! ((: woopwoop ! Blir värre på torsdag då jag ska ha tuuuusen finskatimmar ! :O hehe meen bra att jag får chilldag imorrn såå jag "kommer in" i det hela ! (: 

Nu ser jag på House, sen ska jag lyssna igenom hörförståelsen, läsa läsförståelsen, packa väskan & sen blir det sängen ! 

Wish me luck !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0