Checkcheckcheck !

Det känns som denna dagen kommer bli mäkta effektiv ! Listan är redan lång och klockan är inte ens 5 ! 

-Jobbat, check ! 
-Kollat provtider, check!
-Vikt & hämtat tvätt, check ! 
-Tränat, check !

Kvar att göra: 

-Vika in kläder i skåpen
-Diska
-Laga middag

-Spela maaaaaaaatch ! För jag fick just veta att våra motståndare har DUKTIGT dåligt med folk ikväll, ååååh vad jag vill vinnaa!!!! :DDD ÄR så sjuukt taggad nu ! 

Så innan min nyvunna energi försvinner pga att jag sitter o slöar såå ska jag plocka in kläderna , diska och sen börja laga mat ! Har inte så bråttom med maten eftersom vi har match först halv 8. Man vill ju ha MEST energi då så (: 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0