Chillar !

Är vad jag tänker göra idag, för ikväll väntar SEMIFINAL ! Och då vill jag vara på topp ! :))

Så jag började dagen med att sova så länge jag ville, hade klockan först på 12 så jag nu inte sku sova borta hela dagen meen vakande där vid halv 12 ! Inledde dagen med att diska efterföljt av en fin frukost !

Det jag har tänkt hinna med idag är att hämta & vika in tvätten, fixa Lillemors kort & present samt ta en promenad dit med det. Samt slå in Svantes presenter eftersom han kommer hit på middag idag.

Sen är det alltså MATCH som gäller ! Woopwoop! Ååh är redan nervös ! Jag vill såååå vinnaa ! hihi :) Annars så behöver jag diska mer och städa lite, tror pappa sku komma me hit efter matchen & äntligen hänga upp min kryddhylla & knivställ !

Förresten så har matchprogrammet kommit inför Tournament, ser även fram emot det ! Ska bli kul att spela turnering igen , o mot lag man aldrig spelat mot förut ! Det gillar jag skarpt ! :) Och vi behövde inte ha första matchen kl 8, woohoo utan vi börjar 8.40, haha meen det innebär att vi iaf inte behöver va i hallen före 8 ! (: Turneringen är om 3 helger, ser fram emot det !

Nu ska jag slå in presenterna, skriva kortet, hämta tvätten & sen gå på en promenad & lämna Lillemors present !
Heippahejj !
// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0