Det håller !

Mitt knä alltså, jag körde som sagt 3 träningar igår, lite mycket kanske meeen jag känner INGENTING i knät idag ! Wooohoooooo ! :DDD Träningen med högstadiekidsen var riktigt kul, Nicke var borta så Anthon, jag och Elin agera tränare ! Några övningar, mycket spel och lite straffar ! (: ååååh va kul det var att spela igen ! Heelt fantastiskt ! :DD

Efter träningen såå hände det en grejj på vägen tillbaks till sen, hehe en lite pinsam grejj såå jag lämnar det med att säga att det fixa sig ! Och varför sku de inte med en sundsbo o en getabo i bilen liksom?? hoho pinsamt var det meen idag kan jag glatt skratta åt det ^^

Incidensen gjorde mig försenad vilket innebar att jag slängde i mig endast en banan efter innebandyn o före dansen. Meen dansen gick bra ändå (: Africanpowerdance var lätt, du behöver inte vara nån dansstjärna för att lätt hänga med. Härliga rytmer till trummor också, så det kanske jag åker på igen. För mig som är van att dansa och lär mig snabbt koreografi var dock rörelserna väldigt lätta, men vi dansa en helt ny dans till wakawaka t.ex. som var helt kul (: 

Såå jag skulle rekommendera africanpower till nybörjare, det är lättare att hänga med i än Zumba t.ex. Meen jag föredrar nog Zumba ändå (: 

Efter dansen åt jag en välförtjänt middag innan jag åkte ut till Sund för att tillbringa natten där. 

Imorse väckte mamma mig vid 10 och jag steg upp halv 11. Sov 11h ! hehe meen det behövdes nog efter den intensiva gårdagen. Idag har jag fixat loppisgrejjer, packat in andra grejjer som jag ska sälja på Bettans (bara jag kommer ihåg o gå dit o be om booord) och så var jag till skolan en sväng o kryssa en kurs (dvs ändra från vitsord till markeringen godkänt) samt rett upp hyttbekymret inför karonkakryssningen ! 

Så nuu har jag lite mindre att tänka på igen, hoppas nu bara folk fixar föräldrar till den, för jag vill inte ha me mina xD Om 1h ska jag på Zumba ! Därefter ska jag spela fiol hemma innan jag sticker iväg på gruppspel 16.30 (: Därefter ska jag slänga i mig mat, innan jag har egen lektion 18.40. När den är klar styr jag kosan mot Sund, efter att ha packat massor. För att hjälpa mamma o fara med loppissakerna o sen sover jag där föööör imorgon ska jag vara i godbyhallen från 8.30-18.00 typ. Företagscupen står på schemat & det är min förening som arrangerar den ! (: Det är alltid lika kul att se på folk som inte kan spela (; höhö

Neej om jag sku slänga i mig nått att äta nu då kanske, 

häjjhäjj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0