Det kallas dålig tajming !

Jepp, än en gång passar rubriken YPPERLIGT ! För vet ni vad?? Jag har SJUKT ont i huvudet & jag ska ägna hela min dag åt att plugga, tjoohoo ! Wish me luck ! Usch vad jobbigt detta kommer att bli :( Eftersom jag vaknade med huvudvärk lät jag mig sova lite längre, i hopp om att den kanske skulle försvinna, men nej, det gjorde den inte. Så nu är jag mer stressad & har huvudvärk. Åh vad fantastiskt, eller så inte !!! ååh vad jag är trött på att plugga !!!

Jag läste förresten precis att studentexamensnämnden tövlat till det iår IGEN, denna gång i fysikprovet. Att det ska va såå förbannat svårt att översätta RÄTT från finska till svenska ! Ååååh, idioter !!! 

Nej nu ska JAG faktiskt ta en huvudvärkstablett, jepp JAG som är emot det ! Men hey, what to do!? Jag måste plugga, och jag kan inte plugga med huvudvärk. Detta kommer att bli en lååång dag,..
// glassflickan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0