Det kallas dålig tajming !

Och det börjar bli en vana i mitt fall. Som om jag inte haft det förut iår såå har jag ännu en gång fått det. Jag skriver studentprov dessa datum i mars: 

14,18,23 och 25.

Den 23 mars ska jag spela innebandysemifinal ! Kommer vara laagom mör efter att ha våndats med ett matteprov hela dagen. Som om inte detta var nog såå har jag fått inbjudan till Öppet hus på en skola som jag tvekar 50/50 på att gå om nått år och deeeeen är på kvällen den 24 mars ! Passande, inte sant?! Gaaaaaaaaaaah !

Tur är iaf att jag inte ska börja skolan i höst, faktiskt inte ens söka dit såå hoppas dom har öppet hus årligen samt att jag har passligt att åka då. 

Det var bara det jaag vill säga, häjj !

// glassflickan, hon med DÅLIG tajming !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0