En ängel !

Är precis vad jag blivit kallad för idag, hihi (: Snäll som jag är såå har jag svårt att säga nej när det är kris och rubriken på mejlet jag fått var " panik", såå nu ska jag sitta i juryn för lilla vokalisten iallafall ! Men hey, det är lite av en dröm som blir sann ! Dessutom har jag ändå inget bättre för mig (:

Idag har jag jobbat ! Och det har gått finfint ! (: Snälla elever o en kort dag ! Idag blir det lite värre, jag har en längre dag och mer o göra ! Meen det ska nog gå bra :) Ser fram emot det iaf ! Riktigt kul o jobba är det iaf, och inte bara sitta hemma o ha ångest över att man inte pluggar ;D då kan jag ju lika gärna göra nå vettigt under tiden ! ^^,

Trots att jag bara jobba från 8.30-12 såå känner jag mig helt slut ! :O Såå därför sitter jag o chillar innan jag ska ta mig till gymmet. Kör på jogg idag, eftersom jag känner att det är kondisen som behöver mest jobb inför jaa både ikväll o för fredag ! ^^ Nästa vecka blir det mera styrka ! Sen hoppas jag verkligen på att snön ska försvinnaaa snart så att jag kan få börja jogga utomhus ! Föör det är lite annorlunda än på löpband , och så är det mycket härligare att springa utomhus ! Längtaaar ! 

Nu ska jag äta lite frukt, känner mig lite slö trots att jag ätit en ordentlig frukost & lunch?! Weird ! Nåja, lite frukt gör nog susen ! (: Sen sticker jag till gymmet ! 

Sen taggar jag inför matchen ikväll, jag vill såå spela, men jag borde nog inte ändå. Hoppas på BRA med folk upp för då är det lättare att sitta på sidan , även fast det ALDRIG är lätt. Tro mig, jag vet. 

Förresten så har jag varit duktig o svängt via skolan o kollat provtiderna o dessutom hämtat o vikt tvätten !

NU frukt, sen gymmet ! 

Häääjj ! 

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0