En bättre dag !

Vädret suger, det snöar o är grått o mulet. Men egentligen är det bra, för jag har en massa att göra idag ! Och jag har ENERGI för det också! Ingen huvudvärk såå långt ögat kan se ! Den är spårlöst borta & det är awesome ! Den försvann relativt snabbt, lr så kunde jag bara somna trots den. Låg o vred o vände mig till åtminstone halv 11, för då fick jag sms. Men innan 23 sov jag nog, sjukt skönt ! Så därför vakna jag även klockan 8.15 imorse ! ^^ Meen jag somna om och vaknade kvart i 10 o steg upp just efter det. 

Nu är klockan snart 11 och jag har redan ätit frukost (y) Undrar när det sist hände en dag jag var ledig!? ^^, Ska precis städa akvariet, sen diska en stund innan jag tar mig an hälsaboken ! (: Jag har en hel del att hinna med idag såå det är lika bra att börja. Smarta jag kom ju INTE ihåg att avboka zumban igår, så jag får lov att åka till Avancia till den tiden, meen jag tror bara jag tar min zumba lapp o gymmar ändå ^^ Passet är ändå inte fullbokat såå jag förstör ju inte för nån annan direkt. Tror det blir så (: 

Fick förresten svenska folkhögskolekatalogen igår, och det är bara Lillsved som har en idrottslinje med Innebandy inriktning, så dit kommer jag att söka ((: + H & R här hemma. Längre än så har jag inte kommit :) För jag tänker inte söka osteopatlinjerna iår eftersom dom har anmälningsavgift. Då kan jag ju lika gärna bara söka det året jag vill in :p

NU ska jag sätta igång, hoppas min energi håller hela dagen ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0