En bildlista !

Nu har jag läst ca 1h om depression, artros, ryggproblm, hjärt-och kärlsjukdomar, självmord och massa annat. Det är rätt intressant, men det är jobbigt att läsa i sträck. Därför har jag nu ca ½h paus ! Sen ska jag läsa klart det sjumilslånga kapitlet om sjukdomar som vi finländare lider av, mycket positiv läsning, noot. Men intressant är det som sagt iaf. Och bara jag tar mig igenom detta såå kommer det handla om sömn, träning och annat som är ännu roligare enligt mig ! 

Till rubriken då såå har jag snubblat över en lista på flera bloggar, som jag tänkte försöka mig på att göra:

1 - en bild på dig själv

2 - en bild på någon i din familj

3 - en gammal bild på dej själv

4 - en bild på dej och en vän du inte varit med på länge

5 - en bild som du aldrig lagt upp

6 - en person som du saknar

7 - någon i din släkt

8 - en bild på din vardag

9 - du och någon klasskompis

10 - en bild som påminner om gamla tider

11 - en bild på fritiden

12 - en bild från i somras

13 - en bild som gör dig glad

14 - en bild som du alltid skrattar åt

15 - den nyaste bilden på dig själv

Jag kommer att lägga alla dess bilder under kategorin: Bildlistan. Detta gör jag lite för att komma mig för att lägga upp bilder på bloggen, jag är ju inte sådär väldans bra på det nej. 

Nu ska jag surfa runt lite innan jag fortsätter läsa om hur viktigt motion o bra kost är, som om jag inte visste det redan liksom?! haha :)

Tjingeling ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0