En pluggdag !

Det är vad jag har, och jag behöver såå ha det också ! Usch vad jag börjar känna mig stressaaad ! Nu har jag iaf avverkat 1h hälsaläsning, och om en kvart är det matte som gäller och sen börjar jag om igen. Kul va!? Skulle det bara vara hälsan skulle det kännas okej meen matten är ett stooort stressmoment ! Gaaaah !

För att nämna något positivt såå boka vi äntligen flyg till USA igår ! Dessutom kommer vi att mellanlanda i Kanada också ! Woopwoop ! :DD Och idag har jag varit duktig o mejlat både Bob om när vi kommer samt min chef inför sommaren om mina resedatum! Hoppashoppas jag får arbetsschema snart ! Skulle ju vara såå mycket lättare att kunna planera sitt liv dåå ! Nåja, ska vara glad att jag har jobb iaf :)

Annars idag händer inte mycket, det är fint väder så i nästa paus ska jag dra mig ut på en promenad ! Och ikväll är det ÅUF-möte som gäller. Och det måste jag fara på eftersom jag redan missat 2 av 2 detta året,. Dessutom ska jag hinna till Sund en sväng också, och hämta lite saker samt snacka med far & bror ! Tror det blir middag på grillen för att vara så effektiv som möjligt ! (; 

Sen hoppas jag mötet är KORT så att jag hinner plugga mer ikväll. För imorrn måste jag försöka plugga engelska och på fredag skriver jag sen engelskan. Åååh vad jag inte orkar,... 

Nä nu ska jag nörda Frontier-ville på facebook en stund innan jag plockar fram matten ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0